Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Mobilny Wrocław

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem turnieju piłkarskiego, zaprezentowano nowy produkt, dedykowany wrocławianom i turystom, Wrocław – przewodnik miejski – mobilną aplikację na iPody i smartfony przygotowaną specjalnie na Euro, ale nie tylko.
Mobilny Wrocław
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Mobilny Wrocław
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Jest to bezpłatny system, w którym można znaleźć aktualne informacje o najbliższych wydarzeniach, zabytkach i ciekawych miejscach we Wrocławiu. Są trasy turystyczne, piesze i rowerowe, komunikacja miejska, a wszystko to naniesione na mapy. Dodatkowo w specjalnej zakładce stworzonej na UEFA EURO 2012 znajdą się wiadomości dotyczące turnieju – wydarzenia, m.in. w strefie kibica, oraz obiekty (stadion, lotnisko, dworzec), a także aktualności.

- Mam nadzieję, że przy pomocy tej aplikacji wrocławianie będą mogli szybko dotrzeć do pewnych, pomagających w życiu informacji, a turyści będą mieli ułatwioną możliwość zwiedzania miasta i odkrywania jego ciekawostek i tajemnic. Ta aplikacja jest niezwykle potrzebna właśnie teraz, aby gościom na EURO ułatwić pobyt w naszym mieście – wyjaśnił Paweł Czuma, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego.

Produkt jest testowany od kilku dni i również na Facebooku, w formie konkursu, wszyscy mogą się w to włączyć.

- Chcemy aby produkt był jak najdoskonalszy, jak najbardziej spełniał oczekiwania wrocławian i turystów. Dlatego dla tych osób, które wymyślą co tam powinno być jeszcze dodane lub inaczej zrobione, przewidziane są nagrody, które będą losowane przez zespół obsługujący nasze portale społecznościowe – dodaje Paweł Czuma.

Projekt został zrealizowany przez Wydział Promocji oraz Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta we współpracy z firmą Amistad Group, która podobną aplikację opracowała dla Krakowa, a więc wcześniej już przeżyła wszystkie trudności, dzięki czemu wrocławska jest doskonalsza.

- Ona ma taką funkcję otwartą, dzięki której, z pomocą użytkowników i wrocławian, będzie się rozwijała, gdy będą docierały do nas informacje, które powinny się w tej aplikacji znaleźć – powiedział Paweł Romaszkan, dyrektor Wydziału Promocji. - EURO było takim punktem przymuszającym, żeby to zrobić, ale jest to obecnie standard we współczesnych dużych miastach. Aplikacja jest po prostu wyjściem naprzeciw światowym trendom w dziedzinie technologii mobilnych – dodał.

A liczby mówią co aktualnie znajduje się w tej aplikacji - ponad 1100 obiektów, 250 wydarzeń, 10 tras turystycznych, 2 tys. ulic, 2 tys. przystanków i 100 linii autobusowych i tramwajowych. W tej bazie danych liczby będą się tylko zwiększały.


Mar



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 18 maja 2024
Imieniny
Alicji, Edwina, Eryka

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl