Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Wrocław
Zamiast billboardów wyborczych

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Zamiast na kampanię przedwyborczą, dajcie na organizacje charytatywne - pomysł przedstawiła Agnieszka Prusak - Cybulska, kandydatka do rady miasta z ramienia SLD.
Zamiast billboardów wyborczych
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Sztab wyborczy Rafała Dutkiewicza podał informację o rozwieszeniu w czasie kampanii wyborczej około 100 plakatów.

- Zwracam się ponownie z apelem o przekazanie środków finansowych na cele charytatywne dla takich instytucji jak: domy pomocy społecznej, noclegownie, domy dziecka, zakłady opiekuńczo - lecznicze mówi Agnieszka Prusak - Cybuslka, kandydująca z listy SLD.

Jej zdaniem trzeba położyć kres wydawaniu pieniędzy na kolorowe plakaty, gdyż w zamian więcej korzyści przyniesie pomoc potrzebującym. Sama świeci przykładem. - Koszt mojej kampanii to 1500 zł - mówi. - Nie oczekuję, że inni kandydaci wydadzą tak mało, ale warto, żeby nadwyżki przekazali na rzecz potrzebujących.

Regulacje prawne zezwalają komitetom wyborczym na przekazanie niewykorzystanych w kampanii wyborczej środków finansowych na cele charytatywne.


aw



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 18 maja 2024
Imieniny
Alicji, Edwina, Eryka

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl